W związku z rozwojem skali naszych działań obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. współpracy z biznesem (Fundraisera/ki) . Jeśli jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązujesz kontakt z innymi, potrafisz przekonywać i obchodzi Cię los ludzi w potrzebie to ta praca jest właśnie dla Ciebie!
PROFIL KANDYDATA/KANDYDATKI:
Poszukujemy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej, lubiącej grafik pełen spotkań i telefonów oraz kontaktów z ludźmi, a także otwartej na wyzwania. Ważne jest dla nas podzielanie podobnych wartości i misji naszego Stowarzyszenia: „Karmimy głodnych, wspieramy osoby w kryzysie bezdomności, jak Brat Albert szanujemy godność każdego człowieka”.
WYMAGANIA:
- otwartość na kontakty i umiejętność budowania relacji z innymi ludźmi,
- samodzielność – tworzenie własnych harmonogramów pracy i ich realizacja w czasie,
- pozytywne nastawienie i odwaga podejmowaniu się nowych wyzwań,
- umiejętność pisania tekstów/ofert kierowanych do darczyńców,
- prawo jazdy kat. B i swobodna umiejętność prowadzenia auta,
- mile widziane doświadczenie w tematyce związanej ze sprzedażą, fundraisingiem, crowdfundingem lub marketingiem,
- kreatywność, pomysłowość, rzetelność, terminowość, samodzielność, dokładność, staranność,
- mile widziane doświadczenie w pracy Fundraisera.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- poszukiwanie nowych partnerów/darczyńców do pozyskania finansowania projektów prowadzonych przez organizację,
- nawiązywanie i podtrzymywanie relacji partnerskich z firmami i instytucjami,
- obsługa dokumentacji wynikającej z zawieranych umów z darczyńcami,
- opracowanie wraz z zarządem i zespołem planów strategicznych dot. pozyskiwania funduszy, kreowanie, rozwój oraz wprowadzanie w życie strategii fundraisingowej,
- rozliczanie i ewaluacja działań fundraisingowych.
CO OFERUJEMY:
- pracę w twórczym i zaangażowanym zespole – od zaraz,
- możliwość rozwoju zawodowego i nabywania nowych umiejętności: udział w szkoleniach z fundraisingu, kursach i konferencjach,
- kreatywną pracę w przyjaznej, empatycznej i kameralnej atmosferze, a jednocześnie szanse na wniesieniu autorskiego wkładu w projekty, które docierają do bardzo wielu osób,
- możliwość realizacji autorskich, twórczych pomysłów,
- realny wpływ na rozwój organizacji,
- umowę o pracę lub B2B w wymiarze całego etatu. Wynagrodzenie miesięczne w wysokości 4.200,00 złotych brutto (w przypadku umowy o pracę) lub 4.700,00 złotych brutto (w przypadku B2B).
SPOSÓB REKRUTACJI
Prosimy o przesłanie CV z listem motywacyjnym na adres monika.zielinska@albert.lublin.pl do z tytułem: „Rekrutacja – Fundraiser”
List motywacyjny powinien zawierać:
- Informacje o kandydacie/kandydatce – opowiedz nam o sobie! Możesz dołączyć link do strony www, profilu na LinkedIn lub GoldenLine.
- Opis doświadczenia, uwzględniający wymagania opisane w niniejszej ofercie – przekonaj nas, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko.
- Opis motywacji – dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu? Jakie wartości są dla Ciebie ważne w pracy? Jaki potencjał widzisz w pracy na stanowisku fundraiser/ki w naszym Stowarzyszeniu?
Do dokumentów prosimy dołączenie Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych – „Ja, ……………………………………..wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych szczególnych kategorii zawartych w CV oraz innych załączonych dokumentach na potrzeby rekrutacji prowadzonej w Bractwo Miłosierdzia im. św. Brata Alberta w Lublinie na stanowisko „Fundraiser”